Şirketimiz, tüketici haklarını korumakta ve satış sonrası müşteri memnuniyetini en ön planda tutmaktadır. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşayabileceğiniz memnuniyetsizlik, üretim ve servis kaynaklı her türlü sorun, titizlikle değerlendirilmekte ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır.

ÖNEMLİ-1: Online sitemiz üzerinden satın alınan ürünlere dair değişim ve iade işlemlerinizi ise sadece heraaltinoran.com.tr sitesinden yapabilirsiniz.

ÖNEMLİ-2: İğne, pergel, kalem ve setlerin niteliği itibariyle iade ya da değişim işlemi yapılmamaktadır.

Değişim Yapılacak Ürünler

Değişim prosedürlerimiz gereği tekrar satışa sunulabilecek durumdaki kullanılmayan, etiketi ve barkodu üzerinde, tadilat görmemiş paketli şekildeki ürünün değişimini teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde sitemiz üzerinden; aynı üründe renk seçeneği mevcut olan ürünlerde ise renk değişikliği şeklinde talepte bulunabilirsiniz. Tekrar satışa sunulamayacak durumda olan ürünlerin değişimi yapılmamaktadır. Her sipariş için değişim ya da iade hakkının tek seferlik, bir seçimlik hak olduğunu hatırlatır, değişimin değişiminin ya da iadesinin olmayacağını belirtmek isteriz.

Online sitemiz üzerinden değişim sürecimiz bulunmamaktadır.

İadesi / İptali Yapılacak Ürünler (Cayma Hakkı)

İade prosedürlerimiz gereği tekrar satışa sunulabilecek durumdaki kullanılmayan, etiketi ve barkodu üzerinde, tadilat görmemiş paketli şekildeki ürünün iadesini siparişinizin tarafınıza ulaştığı tarih itibari ile 30 gün içerisinde, faturanızın/irsaliyenizin alt kısmında yer alan boş alana talebinizi yazılı olarak belirtmenizi, ürün ebatına uygun ve zarar görmeyecek ambalajda tarafımıza Ventus Tower Kat:3 Daire:33 Bayraklı/İzmir adresine UPS ile alıcı ödemeli olarak gönderdiğiniz takdirde gerekli işlemler yapılacaktır. Tekrar satışa sunulamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilememektedir. UPS Müşteri Numaramızı kargo firması yetkililerine bildirim yaparak da gönderebilirsiniz. (Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.) Bunun dışında herhangi bir kargo şirketiyle elimize ulaşan ürünlerin iadesi ve ulaşım bedeli kabul edilmeyecektir. Ürününüz tarafımıza ulaştığı gün maille bildirim yapılacak olup, iade talebiniz 10 iş günü içerisinde işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Genel prosedür olarak bir sonraki dönem ekstresine (1 ay) yansıtılmaktadır.

Talebinizi bildirmek için aşağıdaki formu eksiksiz doldurunuz ve gönderiniz.

    İade / Değişim Nedeni

    Değişim yapılacak ürün